Huriye1996 Deletedmom_6 6. Haftada biz gördük kalp atımı var dendi cihazları iyi değildi dinleyemedim. 9 da dinledim
Haleti_ruhiyem Deletedmom_6 Haftada kalp atışı duydum çok şükür.. ancak haftasına göre kese küçükmüş 😔
Deletedmom_6 Haleti_ruhiyem hayırlısı olsun inşAllah 7.haftası ama kalp atışıyla alakalı bir şey yokmuş
Huriye1996 Deletedmom_6 vajinal muayene ile gördük biz acele etmeyin, kötü düşünmeyin 9 da bile net değildi benim kesik kesik.
Deletedmom_6 Huriye1996 benim değil komşumun 😢 doktor duyulması gerek demişte bende dedim 8.yada 9.haftaya kadar normalmiş diye
Deletedmom_6 Erayhilal bende 8 veya 9.haftaya kadar normal biliyordum doktor normal değil demiş dedim belki o haftalarda duyan olmuştur