prenseskizim78 ben hıçkırığından anlıyorum nerde hıçkırık oluyorsa kafası oradadır diye düşünüyorum. Bir de kafası anlaşılıyor bazen yuvarlak bir çıkıntı oluyor. 35 haftama girdim ben de. Yan taraflardan da bazen küçük bir şeyle ittiriyor ayağı diye düşünüyorum onu. Hala yer değiştiriyor benim kız, pek sabit durmuyor 💕