gozde71 ben de öyleydim, günde bir starbucks fincanindan 4 tane icerdim, ilk haftalar zaten caniniz istiyorsa icin, ilerleyen haftalarda 8-13 ler arasi ciddi bir bulanti yaptigi icin icemedim ben, kokusu ogurtmeye yetiyordu, bir sure sonra sizi de bulandiracak ama olmazsa da zaten doktor 1-2 fincana icebilirsin diyor, her seyi kararinda tüketince hicbir sey zararli degil 🌸🥰 not: 23.haftadayim havalar isindigi icin soguk sute kahve karistirip iciyorum bir buyuk su bardagi 🥰🥰 sut oldugu icin midemi bulandirmiyor 🌸