hunilimom Elifoz28 ben kullandım ama makinemden mi bilmiyorum eritme yapmadı o yüzden bıraktım çift durulama yapıyordum hep
Deletedmom727271 İlk oğlum da kullandım bu çocuğum da da kullanıyorum içeriği doğaldır gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
Feyza-nur Elifoz28 eriyor hiç sıkıntı yasamadım 30 derece 1 saat 15 dakikalık programın var onda atıyorum bu zamana kadar hiç sıkıntı yasamadım 6 ay oldu
Sherry Ben aslaa kullanamadım 40 derecede erimiyor ve kalıntı bırakıyor çok yüksek ısı gerekiyor şikayetvar da bir dolu aynı konudan şikayet var zaten incelemeni tavsiye ederim
Deletedmom727271 Sherry Ben 30 derece de yıkıyorum hiç sıkıntı yaşamıyorum acaba üzerinde ki kullanım talimatından daha fazlamı koyuyorsunuz makineye fazla konulduğunda kalıntı bırakabilir evet
kivirciginannesi Sherry ben 3 senedir 30 derecede yıkıyorum. Asla öyle bişey yaşamadım. Siz fazla mı kullanıyorsunuz acaba
Sherry Deletedmom727271 ama benim gibi yüzlerce insan aynı şeyden şikayet etmiş hepimiz yanlış kullanmış olamayız sanki🤔
Sherry kivirciginannesi ama benim gibi yüzlerce insan aynı şeyden şikayet etmiş hepimiz yanlış kullanmış olamayız sanki🤔
bussraozturk Elifoz28 ben aldım çamaşırları da yıkadım 30 derecede hiç bir sıkıntı olmadı kalıntı bırakmadı makine ile alakalı problem olabilir belki ama ben memnun kaldım açıkcası
kivirciginannesi Sherry malesef annemde de aynı sorun vardı. Bi baktım yarım makina kıyafete 1.5 ölçek koymuş
Bebek-C Ben kullanıyorum gayet memnunum. Bebeğin kıyafetlerini de onunla yıkadım 30 derecede mis gibi oldu. Herhangi bi erimeme problemi yaşamadım. Ama çok koyunca köpürebiliyor dikkatli koymak lazım ölçüsünü.