Nurkr Geçen hafta cuma 214 Salı günü 914 Perşembe günü 1.800 Dün gece kanamam oldu kahverengi acile gittik yapıldı HCG tekrar 4.000 çıktı
Nurkr Alparslaninannesii evet canım Perşembe günü gördük 4 haftalık dedi doktor tehlikem felan yoktu sıkıntı yok demişti doktor bı dün gece öyle kahve siyah renkte oldu acile gittik hemen sıkıntı yok dedi ordakiler de ama 2 gün sonra tekrar baktır dedi arada lekenme oluyo progestan kullanıyorum sabah akşam hap olarak ağrım felan da yok
Nurkr Alparslaninannesii yani düşük olsaydı dün betam 1.800 altında olurdu yani düşerdi aksine yüksek çıktı
Sehrbnon12 Nurkr keske fitil olarak kullansaydın bende ilk gebeligimi ögrendim den beri progestan fitil olarak alıyorum hic ne bi kanama ne bişey yani
Nurkr Sehrbnon12 doktor baş dönmesi yaparsa fitil olarak al demişti ama yapmadı bende onun için hap olarak alıyorum
Sehrbnon12 Nurkr evet canım bende fitil olarak alıyorum agızdan bas agrısı yapar dedi zaten 9 haftaya girdim baya basım agrıyodu korktum fitil olarak devam ediyim dedim
Lavinnn Sehrbnon12 94 çıktı inşallah sağlıklı bi bebiştir. 🤲🏻🤲🏻 Çünkü bebeğimin haberini almam dönüm noktam oldu.