32+ 4 de 2150 demişti 36 da gidicem ben de boyunu söylemedi ama 35 hafta ile uyumlu demişti sağlıkla dünyaya gelsinler de kilo sonradan da alınıyor ilk oğlumda da önden gidiyordu kilosu 37 de 3120 doğdu daha bir ay dolmadan 4600 oldu sütüm yaramıştı kısacası doğan büyüyo çok takıntı yapmamak gerek