Selam kızlar,
benim 3 gündür sol kasık bölgemde değişik bir batma hissi oluyor. Regl sancısı gibi değil nasıl anlatacağımı bilmiyorum. Normalde doktorum kasıklarda ağrı normal dedi ama bu ağrı tam kasık bölgemdede değil tam rahmin olduğu yerde. Aynı batma hissi yaşayanlar varmı? Sizce normal mi?