Srozlmm Hayırlı bayramlar şimdiden https://imgyukle.com/i/RB3jE6 Bu ilacı kullanmaya başladıktan sonra afedersiniz ishal olmaya başladım ve büyük abdestim siyah oldu normal mi bu durumm
DemirinAnnesiiii Srozlmm bende aynı ilacı kullanıyorum. Demir ilaçları yapıyor maalesef öyle ama herhangi bi zararı yok diye biliyorum
Ereeen Srozlmm benim demir ilacı kullanmaya başladıktan sonra aynı şilayetlerim oldu ve doktorum normal dedi. Doktora sormakta fayda var yinede. Geçmiş olsun
smglplt1453571 Benim ilacın adıyla aynı sadece kutusu farkli benim abdestimde siyah oldu ilacı kullandıktan sonra ama bayramdan sonra doktora gideceğim ve soracağım neden böyle olduğunu ve kaç haftaliksiniz
Cansugamze_ Srozlmm yani kuzum kullandığın sürece böle ☹demir ilaçları hepsi böle zaten aynı bnde ferrum fort kullanıyorum oda öle simsiyah ☹
Ozge Srozlmm bende bunun başka çeşidini kullanıyorum 12.haftadan beri. Demir ilacı dışkıyı siyah yapıyor ciddi bişey değil diye biliyorum şimdi 27.haftadayım bir sıkıntımız yok.
Tu_57 Srozlmm ay ilaç bni maf etti hemn bıraktım ictim bitene bir yandan soğuk terler akti bir yandan sıcak bastı ihsal bayılma hissi ve ictiktwn sonra ck hareket ediyordu bebegim tepiniyordu resmen