Benherseydenoncebiranneyim Manikür yaptırmak istiyorum. Ama mikrop falan kapmaktan korkuyorum. Siz yaptırıyor musunuz manikür pedikür falan? Bir zararı olur mu?
Begumergun Benherseydenoncebiranneyim temiz güvendiğin yer olduğu sürece hiç bişey olmaz ben hep yaptırıyorum
Nil2736 Benherseydenoncebiranneyim evde kendim yapıorm. Hamilelkte hiç riske gerek yok. Ne kadsr güvenilir desende ben güveniorm .kim bilir benden önce mantarlı ellerimi yaptı naptı belli olmaz
gulayoz Benherseydenoncebiranneyim Kendi manikür aletlerinde yaptırabilirsin diğer türlü bende güvenemem kanatır falan