Firstmummy öncelikle cok, gecmıs olsun benımde genelinden berı kanamam var en son 23 marta cok asırı oldu sabh uyandım her yerım batmısdı hemen hastaneye gıttık yatırdılar ıgne serum plesenta zayıf kaldogı ıcın ıcerde kanama oluyor dedi suanda 24+2 lekenemme oluyor progestan vıtıl ve ıgne vuruluyorum