Sehrbnon12 Kızlar ben suan 8+0 ikizlerime hamileyim ve sanki adet olacakmışım hissi geliyor kasıklarımda batma oluyor bu durum beni çok korkutuyor ilk haftalardan beridir de progestan fitil kullanıyorum ama endişem oluyor sürekli sizde de oluyor mu veya oldu mu
Uzumlerveannesi Sehrbnon12 olur canım kafana takma, ben de ikizlere hamileyim, ilk aylar her gün adet ağrısı gibi ağrı çektim. Rahim genişliyor ondan o ağrılar, içini ferah tut canım, hatta lekelenme bile yapabilir Allah’ın izniyle bişey olmaz 😇
Sehrbnon12 Uzumlerveannesi cok şükür hiç lekelenme vs olmadı ama ara ara kasık agrım olunca tedirgin oldum
Sehrbnon12 Duy_gu bide canım sanki karnım sürekli titriyor gibi oluyor acaba bebegin kalp sesi vs mi oluyor anlamadım senin bi bilgin varmı
Duy_gu Sehrbnon12 hamilelikte çok titredi karnım fakat o haftalar da olmuyor Du hareketlenince olmaya başladı belkide sen öyle hissesiyorsundur canım yenisin ya daha çok endişe yapıyor sun ama rahat tut kalbini o Allaha emanet bişey olmaz inşallah
Ceylin680 Sehrbnon12 hic endise etme canim onlar normal benim 2 hamileligim dede oldu hatra 2.de sabaha kadar 2 güne bir sancilanldim daha 27 haftada baslamisti .allah nasip etti 38+1 de dogurdum onlar kemik genisledigi icin oluyormus
AyMeh94 Sehrbnon12 selam ben 22+2deyim hala adet sancisi gibi oluyir bazen korkma oyle durumlar oluyor