gulnurce Kızlar son bi haftadır karın çevrem iyice kaşınmaya başladı 24+3 haftalığım. Sizce endişelenmeli miyim yoksa normal mi?
Ebrutt gulnurce kaşımamaya çalış çatlak olur krem yada yağ kullan kaşıntısını geçırır endişelencek bişey yok korkma😇
Nergissi gulnurce benimde kaşındı bi dönem panik yapıp yağladım sürekli. Şimdi kaşıntı falan yok çatlamadı da 35 deyim. Panik yapma bence yağ kullan
gulnurce Birminikcivciv Ebrutt bio oil kullanıyorum ama pek bi işe yaramadı mor mor çatlaklar oluştu bile iki günde 😓çatlaktan olsunda bebekten yana bişey olmasın sorun değil ☺️☺️
Birminikcivciv gulnurce Bende lierac çok iyi bi doktora gidiyorum o önerdi. Tabi sor bakalım üşendiğinden 2. Yi sürmüş müsün hayır. Kendimi çok bırakmışım bacım
aleyulutas gulnurce Kaşıntıdan yara bile olmuştu bir sürü şey denedim hiçbiri geçirmedi, en son zeytinyağı sürdüm geçti çok şükür