shimmery kızlar 5 hafta 4 günlüğüm uyandığımdan beri adet sancısı gibi sancım ve bel ağrım var normal mi cok korkuyorum?
Deletedmom_12 shimmery mrb cok normal sakin korkma renkli bir akintin olmadigi surece hicbir sorun olmaz allahn izniyle. Ben de 5. Haftalarimda kasik ve bel agrisi cekiyordum
Deletedmom_12 Esraa_21 bebiş kg aldıkca ve buyudukce bel agrisi normal diye dusunuyorum gule gule buyut 🌸🌸