Gelin dertleşelim, kızlar 12 haftalık hamileyim, günde 10 kere kustuğum zamanlar oluyor . Mide bulantısından yemek, su hiçbir şey yiyip içemiyorum . Bi tek kahvaltı yapıyorum ertesi güne kadar hiç bi şey yok doğru düzgün 😞 2 günde bir serum taktırıyorum, arada hastaneye yatıyorum iki gün falan . Onzyd ağızda eriten ilacı yazdı doktor, onu kullanıyorum gece prillam kullanıyorum , mide koruyucu pulced kullanıyorum . Çok korkuyorum bebeğime zarar gelir diye, beslenemiyorum da doğru düzgün. Bu kadar kötü olan var mı 🥺