Ablam da sezaryen oldu doktoru alaturka olmaz demişti eve yaptırma şansları da yoktu. Eniştem değişik bir şey bulmuştu şu yürüme aletleri var ya tekerlekli onun gibi bir şey orta kısmında da klozet kapağı gibi bir şey vardı. Dikişleri tam iyileşene kadar onu kullandı hep