Kızlar size acil birsey danışmak istiyorum ben bu sabah sabah ezanı okunurken uyandım ve evde bi erken gebelik testi var onu yaptım dedim ki belki bayram hediyesi olumlu haber alırım cok sevinirim dedim ama berbat oldum eşimede söylemedim sabaha karşı yaptığım test negatif çıktı dün 6. Günümdü 5. Gün embriyosu konulmuştu sizin hiç böyle olup sonradan pozitif haber aldığınız oldu mu yani böyle birsey yaşadınız mı içim çok kötü oldu lütfen bana yardım edin🤲🏻🤲🏻🥺