Kızlar bugün gecikmenin 4.günü dün test yaptım negatif çıktı sonradan kuruma çizgisi gibi bi çizgi oluştu. Adet olmadan önce de karnım ağrımaya başlar arada öyle oluyo ama adet de olmuyorum. Yumurtlamalarım her ay adetin 13.günüyle 16.günü arasında olurdu bu ay olmadı ve sonrasında takip de edemedim testim bitti acaba diyorum geç yumurtlama olmuş olabilir mi önce testi negatif çıkıp sonradan pozitife dönen var mı merak ediyorum 😔 2 ay önce de kimyasal gebelik geçirmiştim bu ay da bi o kadar ümitlendim. Bu arada hepinizin bayramını kutlarım 🌺