dün aksam post acmıstım totem postu diye herkes amin desin doğuruyim demistim sabah uyandım peçete de kan gördüm şokklardayım hic doğuramıcak gibi hissediyodum shsnsjdfşgö simdi hastaneye mi gitsem sancımı mı beklesem sancım yok hic kan da 2-3 damlaydı
39+6