Kızlar daha önce de böyle bir başlık açmıştım yine aynı konudan muzdaripim. 34 haftalık olduk hala iştahsızım az yiyiyorum hatta yiyemiyorum o kadar canım sıkılıyor ki bu duruma 29. haftamda birden böyle olmustum bi düzenim bozuldu Allah’ın gücüne gitmesin yanlış konuşmakta istemem ama Ramazan’da da oruc tutmadığım halde yiyemedim oruc moduna girdim sahur saatleri filan iyice şaştı düzenim kahvaltı saatim filan kafaya çok takıyorum ya bebek beslenebiliyor mu kilo aldı mi acaba kontrole de 29+4 de gitmiştim en son iki gün sonra kontrolümüz var 34+3 de gidicem bakalım ne diyecek benim gibi olan var mi ? 🙏🏼🥺