GZMNY Selam kızlar uygulamaya göre 5 haftalık hamileyim tüp bebek ama dünden beri karnım ve belim ağrıyor sizce normal mi🙁
Merveagri GZMNY benim normal gebelik benimde o zamanlar belim çok ağrıyordu kopcak gibiydi bebek belki tutunmaya çalışıyor uzan bence ağır iş yapma çok ayakta durma
Morkelebek26 GZMNY evet inanki ben hala inanamıyorum 4 aydır istiyordum 5. Ayımda hamile olduğumu tesadüfen öğrendim bana büyük sürpriz oldu belki az olabilir bekleme sürecim ama 4 ay hep anne olamıcam gliba diye düşünmekle geçti çünkü çevremde herkes hamileydi gerçi çevrem evlenir evlenmez aynı ayda hamile kaldı ben 3 ay bekledim yine yapmıcaktım çevre etkeni aklıma girdiler bu sefer olmayınca çok streslenmiştim çünkü 3 ay yapmayıp üstüne 4 ay olunca uzun geldi süreç 🙈🙈 hala bazen ben şimdi annemi olucam diyorum 🙈 RABBİM kimseyi bekletmeden evlat sahibi olmasını nasip etsin isteyen herkese 🤲 bizlerede bebişlerini sağsağlim kucağına almayı nasip etsin 🤲🤲🤲
GZMNY Morkelebek26 Merveagri ya korkuyor insan bide onca senin üstüne olunca inanmakta bile güçlük cekiyorum🤭
Curious Ben de 4 haftalık hemileyim, 1 haftadır çok ağrım var, yerleşmeye çalışırken oluyormuş. Yerleşsin bakalım, sapasağlam sağlıkla gelsin 🙏🏼💞
GZMNY Ya benim şimdi uafk bir lekelenmem de oldu agrisi da sürüyor doktorum da tatilde sordum yerleşme olabilir yat dinlen dedi hiç bisey anlamadım