Kızlar merhaba 18 haftalık gebeyim. İlk zamanlar hiç şikayetlerim yoktu kusma bulantım hiç olmadı. Ama son 1 aydır az da yesem çokta yesem midem şişiyor ve kıpırdayamaz hale geliyorum. Şişkinlik geçtikten sonra mide yanması hemen arkasından başlıyor diğer öğüne kadar bu böyle geçiyor yemek yemediğim sürece bir şey yok. Rahim büyüdüğü için mi eğer öyleyse diğer aylara doğru ne yapacağımı bilmiyorum. Bir çözümü var mı doktor kontrolüne 1 hafta var …