Rumuz_07 Kızlar haziranda nasıl giydirmek gerekir? Örneğin ilk bir ay yeni doğan seti 1 ay sonra tişörtlü zıbın altına patikli alt yeter mi
Deniz2961 Rumuz_07 hangi şehirde oldguna bağlı bu snrm.cnm.bn gumshnedeyim.suan doğalgazım.acik mesela😁
Glsh14 Rumuz_07 benimde bebegim haziran ortasi gibi dogcak insallah.izmirde yasiyoruz.ilk 1 ay uzun kollu giydiririm ama sonrasinda citcitli bacaksiz tulumlar varya onlardan giydirip altinada guzel renkli coraplar aldim o sekilde giydiricem
Anneyim0607 Rumuz_07 Uzun kollu çıtçıtlı zıbın giydir. Üstüne de ince uzun kollu alt üst sonra zamanla zaten bebeğinin terlemesine göre sen değiştirirsin.
Glsh14 Busray35 merhaba☺️ aa daha once konustuk galiba siz hatirliyorsunuz beni.evet mehmet balda devam ediyorum sizde mi oraya gidiyorsunuz
Busray35 Glsh14 evet hatırladım yazmak istedim ve çok sevdik doktorumuzu 🥰 hatta bu cuma günü rapor almaya gideceğim 32 haftalık oluyorum tam aynı dönemdeyiz 2 hafta öndesiniz sanırım