Ben bir tek folik asiti içebildim o da küçük diye, bu verdiği vitamin ilacını asla içemiyorum lavaboda içmeye çalışıyorum artık siz düşünün cidden olmayınca olmuyor, küçük bi damla devit -3 bile içilmez mi ya bebekler Güler halimize vallahi, acaba bu içememe bebekte geriden gelişim sağlar mı