bussraozturk ebruk1994 benim bi kaç gündür hafifledi kasılmalar oluypr ama 35+4 oldum artık normaldir diye düşünüyorum bel ağrılarım oluyor bakalım ayın 9unda kontrol var doktorum ne dicek 37 den sonra korkmuyorum açıkcası gelebilir😅