Kızlar benim sık sık boğazım iltihaplanıyordu hamilelikte de aynısı oldu şuan ilk öğrendiğimde bebeği dört haftalık Ken de oldu ve antibiyotik içtim ve şimdide boğazım yanıyor korkuyorum yine antibiyotik içmek durumunda kalırsam benim gibi olan var mı?