Arkadaşlar 24+5 haftalık gebeyim normalde hiç şeker rahatsızlığın olmadı gebelik başında açlık şekerim 74 idi bugün sabah aç karnına sekerimi olceyim dedim 144 çıktı başımdan kaynar sular döküldü ilk defa bu şekilde görüyorum şeker yüklemesi yaptiricaktim gebelik şekeri olup da neler yaptınız doğum sonrası için şeker kalıcı oluyor mu bebeğe çok mu zararı var😔😔😔