Umutlandırmak ıstemem yada umutsuzlandırmak herseye hazırlıklı olun ama doktorunuzun soyledıgı tsrıhte tekrar test yaptorın mutlaka sonucta gec dollenme vs olmus olabilir ama 10. Gun cok erken tup bebek olsa okey dicem zaten orda hazır embriyo koydukları ıcın o tsrıhlerde cıkar ama asılamayı bılemıyorum yınede bana erken geldi burda yaptıran bır arkadsıma doktro asılamadan 17 gun sonrasına verdi test gununu