Merhaba arkadaşlar ben 5 gün sabah akşam femara kullandım. Çoğu arkadaşlarım kasıklarım ağrıdı yok belim ağrıdı gibi etkilerinin olduğunı yazmış. Bende hiç bir belirti olmadı. Yani aman aman abartılcak kadar bi belirti olmadı😊
Sizin ne gibi belirtileriniz oldu