Deletedmom_12 Kizlar hayirli bayramlar…. Bi kaç gundur sabahlari midem bulanmaya başladi. Sabah uyandiginizda sadece bulantimi oluyor cikariyormusunuz? Normalmi bilemedim sabah sabh çikarmak 😔😔😔😔
Cinarsmom Deletedmom_12 şuan 36 haftalığım.. 4 ay çektim ve özellikle sbaahları kalkar kalkmaz 😐 geçmiş olsun 🤝
Cananyildiz Deletedmom_12 normal benimde olurdu ama tabi mide bos oldugu icin birsey çıkmazdı hemen çubuk kraker atardım 2 3 tane bastırırdı
Fnd92 İyi bayramlar 🌸korkutmak istemem ama 5.haftaya bi giriş yaptım sabah öğle akşam 13haftalık oldum hala aynı umarım cok sürmez sizinki sosyal hayatım dıye bisey kalmadı dışarı bile çıkamaz oldum kusmaktan tamamen normal