Hanimlar Allah aşkına eşinizden horlama sikayeti duydunuz mu hiç 2570 rakimdan memlekete 0 noktasina indik oksijen fazlaligi horlama yapar mi geldigimizden beri rahatsiziz bu durumdan veya haftamin ilerlemesinden dolayi olabilir mi bebek buyudukce . İnternete bakayim dedim hep kafayi yicem ani ölumler bile olabilor diyo anne icin bebek icin ve bebegin kilo almamasi ile sezeryan doğum olur diyo horlamayla bunlarin baglantisi nedir bayram sabahinda morelim bozuldu bilen bilgisi olan yazsın lütfen 🙏