Merhabaaa kızlar
38+5 inci günümde acıl sezaryanla doğum yaptım hamılleık suresınce yüksek tansıyon ödem şişlik vardı son zamanlarda ıdrarda proteın kaçağı da olmasıyla beraber gebelık zehırlnemesı başladı
Sabah tahlıl verdik ıdrarda proteın kaçağı vardı acılen sezaryan alınacağımı soyledıler ameliyathaneye alındım belden üç yada dört adet ıgne yapıldı tam uyustummu bence uyuşmamıştı bebek çıkarılırken hissettım dikiş atılırken de hıssettım amelıyat sonrası ıse daha berbattı asla ve asla bır daha kesınlıkle sezaryan olmam benım canım çok tatlı fakat. Sezaryan bıçak kesıfı sonuçta ımkanınıza var normal Dpgum yapın sezaryan acısı bambaşka bırsey
Oğlum çok şükür sağlıklı ama bende hala zehırlenme devam ertıgı ıcın tüm vücudum ödem sureklı kontroldeyım ara ara agrı kesıcı hem damar yoluyla hem epıduraldan verıyolar ama hıcbır etkısı yok bence ılk doğumumdu ve normal doğum olacakken mecburen sezaryana gectım normal doğum şansınız varken asla sezaryan olmayın tek tavsiyem 🥲🥲