Nur223 33. Haftada belimden sol dizime kadar ağrı girdi doktoruma söyledim hemen gel dedi. Gittim ve sonuç olarak 33-34-35-36 da nst de sancı çıktı 🤣 yoğun bir işte çalışan birisiyim. 37 de zorunlu doğum iznine ayrıldım. 37-38 de sıfır sancı çıktı. Yorulduğumdan sancılarım çıkmış 🤣 oğluşum bizi heyecanlandırıp korkuttu şimdi de oldukça keyfi yerinde ultrasondaki görüntüsüne göre. Niyeti yok gelmeye 🤣