Canım korkma. 34+2 yim bende de geçen gece sabaha karşı oldu. Belim kirilacak gibi ağrıdı. Normalde yalancı sancılar oluyordu geçiyordu bu baya 2 saat falan sürdü kesin doğum başladı dedim ama sonra tamamen kesildi. Yalancı sancıların ara ara olması çok normalmiş bu haftalarda.