Kızlar merhaba devletteki doktorum 12. Haftada mutlaka ikili tarama yaptir eğer randevu bulamazsan universite Hastanesi’nde yaptırabilirsin dedi sonuçlara kendisi bakacakmış, üniversitede yaptırdım e nabizda B-HCG VE PAPP-A SONUÇLARI var, bu yeterli mi yoksa üniversiteye gidip sonuc almam gerekiyor mu bu değerler dışında bir şey var mi ikili taramada?