CgdmAltnds 39+0 ız oğluşumla ikinci hamileliğim ilk anneliğim olacak inşallah 🙏benimde iki gün sağ kalça üstünde ağrı vardı sağdan sola dönemiyordum adım atarken zorlanıyordum ara ara sol kasığıma bıçak saplanır gibi olup nefesimi kesen bir acı oluyordu. Bugün uyandım belimdeki ağrıda gitmiş. 38+2 de açılmamda yoktu nst de sancı da çıkmadı. Acaba açılmamı oluyor ? Açılma olursa anlayabiliyor muyuz? Henüz nişanda gelmedi.