Hnfhanife bende 7 haftalıkken yaşadım doktorum ikişer kez proluton diye bi iğne verdi ve progestan fitil kullanmamı istedi. Şuan 11+5 haftalığım kanamam yok çok şükür ama progestana devam ediyorum. Bol bol dinlenmemi ve ev işi ağır iş yürüyüş yapmamamı önermişti doktorum