zeynepp1 Kızlar normalmi blmyorum ama okadar fazla tuvalete gidiyorum ki idrar değil bagrsaklarım çok çalılıyor artk makatta şişlik oluştu okadar fazla gidiyorum ki günde 6,7 di rahat buluyor doğum belirtiismi acaba
minikdefnemm zeynepp1 kaç haftalıksınız çok nadirde olsa benimde bazen 2 yi buluyor ama sizin fazlaymış 35+5 deyiz
Msl22 zeynepp1 Benim de sabaha kadar idrara cikiyorum son aylarda normal olabiliyor yediklerindende olabilir canim doktoruna danış bi istersen vitamin vs ne kullaniyorsan oda yapabilir ben kan ilaci kullaniyorum mesela büyük abdestim bi farkli oluyor zor cikitorum bazen de gunde iki kere bile cikariyor ilac yani vitaminler etkiledi beni
Turkaninalli zeynepp1 28 haftadan beri o kadar çok oluyor ki. Bir yerde oturmaya utanıyorum çünkü sürekli lavabolarını kullanmak zorunda kalıyorum😞 Dün çarşıya çıktık ve ben 3 kere tuvalet arayışına girdim 🤭 birde girdiğime değse 🤷♀️
zeynepp1 minikdefnemm 37+2 haftadayız canım evet benmde çok fazla değildi ama bu bir kaç gün bıktım diyenlrm
zeynepp1 Msl22 vitamn ilacını bırakrım bu son zamanlarda bitti çnkü tekrar almak istemedi sonlaea yaklaştık diye🥺
Minigin_annesi0 39+5 im yaklaşık iki üç haftadır bende öyleyim büyük tuvalete de normal küçük tuvaletede sürekli çıkıyorum 🤷🏻♀️
zeynepp1 Minigin_annesi0 doktora sordunuz mu peki nedeni nedir 🥺 mişlet kabızlık çeker biz tam tersi🤦🏼♀️
Mavi26 37’den bildiriyorum ben de sıfır uyku devamlı idrar. Bugün de devamlı tuvaletim var sanki altıma kaçıracağım öyle bir his. Tuvalette tık yok. Baskı yapıyor sanıyorum.
Rabiaarslnts68 Bendede durum aynı 35 +1 im sürekli tuvaletteyim inşaAllah doğum habercisi felan değildir sağlıcakla alalım kucaklarımıza bebişlerimizi