Meerve19 Aden1adel İnşAllah en kısa zamanda sağlıkla kucağınıza alırsınız bende erken doğum riskiyle yatıyorum bu bayram hastanede geçiyor tek başıma 33+2 inşAllah biraz daha bekleyebiliriz 🙏🏻