BerraY Mocuzemiz gündüz sürekli hareket ettiğimiz için bebekler genelde uyuyor, siz uzandiginizda ya da uyurken daha hareketli oluyorlar belki de sadece sakın bir bebektir 😊 iyiyse endişelenmenize gerek yok.
Erayhilal Mocuzemiz 10 mayis dedi ama bakalim 5-6 mayista doktorlar grevdeymis muayeneye gitcem umarim bakarda tam bi gun verir 🙄
Merve_tna Mocuzemiz bence normal canım doktorunda iyi demiş zaten benim bebeğiminde bazen oynamadığı zamanlar oluyor acaba neden diye meraklanıyorum ama normal ileeleyen haftalarda daha çok bile hissedersin hareketlerini daha sert vuruyolae