Yaklaşık bir ay önce pembemsi akıntım oldu acile gittim suyum geldiğo söylendi bir ay boyunca hastanede kaldım ama suyun hiç azalmadı ve su gelmesi olmadı o yüzden taburcu oldum on beş gün önce ama şimdi akıntım çok fazla acik sarı beyaz gibi bazen su damlası gibi de oluyor sizce su mudur?