Aysgl1305 bende şöyle biliyorum benm kızım oldu diğer kuzenlerimin hepsi erkek peş peşe doğurduk 1 ay arayla ilk ben doğurdum ben hamileliğimin her allahın günü hastanedeydim serum yiyordum
Baş ağrısı
Kusma
Yeşil acılı su kusma ( aşırı kötü çok nadir hamilelerde olurmuş )
Ve evet ben hep uyurdum sabah akşam her saat uyurdum ve çok laf söylerdi herkez uyuyorum die
Ve şunu anladım kız hamileliği çok kötü zordu ama doğumdan sonra kızım çok sakin bir bebekti çok kolay büyüttüm 😂
Kuzenlerim ise imdat die bağırıyor ama hamilelikleri gerçekten çok güzeldi çok kıskanırdım hep ağlardım benim nie böyle Zor die