Sedaaa95 Kızlar yarın için şekerpare yaptım ilk defa yaptığım için nasıl saklamam gerektiğini bilmiyorum. Yarın için yaptım ama bu gece buzdolabına mı koymalıyım yoksa dışarda mı bırakmalıyım bilemedim ya😁
Elenafra Sedaaa95 fırında bırak kalsın canım , dolaba koyarsan soğuktan şerbeti şekerleri. Pastanelerde görmüşsündür açıkta bırakırlar
Sedaaa95 Elenafra Mantıklıymış bu hem güneş görmez kötü olmaz fırının içinde. Ben 2 saattir ne yapacağımı bulamamıştım fırında hiç aklıma gelmedi😁
Bebek-C Soğuduktan sonra dolaba kaldırırım ben hep. Şerbetini daha güzel çekiyor buzdolabında. Şekerleme filan da olmuyor. Soğuk soğuk yemesi de daha güzel oluyor hem.
Bebek-C Sedaaa95 günlerce durursa şekerlenir tabi ama bi gecede çok daha güzel çekiyor şerbetini. Havalar da artık sıcak olduğu için dışarda durması çok cazip gelmiyor bana.