Gamzess1 Deletedmom_7 o suya atılan magnorm banada ishal yaptı bende şimdi magosit kullanıyorum ama fayda etmiyo yarın doktora sorucam inşallah unutmazsam 2 tane içiyim mi diye
Deletedmom_7 Gamzess1 bir sorun isterseniz bende bu gidişimde soracağım ikiye çıkarsak olur mu diye. Magosit diğerlerine göre biraz daha iyi geldi hap olduğu için ama yine de bende de oluyor
Serenkrglmz 35+4 deyim Hamileliğimin başından beri çekiyorum önceden sadece yatarken başlıyordu ağrılarım şimdi ne yaparsam yapayım geçmiyor üstüne bide sırt ağrısı eklendi aylardır magnezyum fa kullanıyorum hiç bir şey fayda etmiyor
Gamzess1 Deletedmom_7 vallahi ilk kullanmaya başladığımda işe yarıyordu ama artık yaramıyor ki şimdi sıra bekliyorum sorucam inşallah
Mihram06 Gamzess1 maden suyu iç ama alakası yok yine oluo kalsiyum yeterince almıosun dedi doktor bu kez peynir süt tüketiom ama bünye ile alakalı sanırım
Mavidunyamm Gamzess1 ben magnorm kullanıyordum ama ishal yapıyor diye bıraktım. Daha 17+3 üm şimdiden boyleysek doğuma kadar napcaz bilmiyorum 😁😁
Cansu8835 19+6haftaligim kalça ağrısı beni de mahvetti birden bire kitliyor yürüyemiyorum resmen topalliyorum bugünde boyun agrimla uyandım sağa donemiyorum yatamiyorum yattimmi kalkamıyorum 🤦🏻♀️felaket açıyor agrisindan ağladım sabah resmen 🤦🏻♀️
tarcinnnn Bende de siyatik ağrısı başladı hep sol kalçamda oluyor bütün bacağı kitliyor, ne yazık ki gün aşırı oluyor. Günde 2 magnezyum içiyorum ancak hiç bir şekilde fayda etmiyor. Zaten hamileliğin başından beri sırt ağrım da var :(