Kızlar göğüs ağrısı olmaması normalmi hamilelikte bir hafta yaşadım sonra hiç ağrımadı
sesu11 bazıların ki Geçiyor normal yani
sesu11 hiç yaşamadım 🤷🏻♀️
sesu11 Hiç yaşamadım bende Doğurucam hala daha ağrımıyor şükür
İlk bi ay olmuştu sonra geçti benimki de