Bugün teyzem bana çaktırmadan başımdan aşağı tuz dökmüş ilk ağzıma dokunursam kız burnuma dokunursam erkek olurmuş ve ben ağzıma dokunmuşum. Kızın olacak diyor. Annem de yapmış bana söylememiş ve yine ağzıma dokunmuşum. Bu batıl inancı bilen var mı? Ben çok şaşırdım. Bu arada 13 haftalığım bayram ve grevden dolayı randevu alıp doktora gidemedim. Ne düşünüyosunuz?