Ayyy ne çok seviniyorum böyle başlıklar görünce, ilk hamileligim 8 haftalığız henüz veee bende de sıfır belirti… Bazen şüphe ediyorum kendimden.
Kalp atışlarını duyana kadar içim rahat değildi, kesin kalp atışı duymucam diye salak sacma düşüncelere girmiştim , şimdide akıllanmayan ben, yok iyi gelişmeyecek, yok bilmem ne olacak diye kafamda deli gibi kuruyorum, sonra vazgeçiyorum bu düşüncelerden, pozitif olmaya çalışıyorum… Ayyy cok yorucu… Siz ne olur benim gibi yapmayın, demesi kolay biliyorum ama…
Doktorum belirti yaşamayan bir cok gebesi olduğunu anlatmıştı, çok şanslı kadınlarsiniz demişti.