Srp22
BusraAltin yalnız değilmişim o kadr mutlu oldum ki 🥺bende şeker var acaba ondan mı diyorum ben de son günler doktora da gitmek istemedim bunun için ..acaba bir anormallik mi var diye kendimi yedim 🥺 iyi ki yaz değil cidden çok çok kötü zormuş böyle ..geceleri su gibi oluyorum .yemek yesem de böyle oluyor ,hareket etsem de .baya bir enerji kaybediyorum sanki terleyerek🥺