nly1702 ah ah ben de geçmeyecek sandım bı gün en sonunda sabah ezanında ağlayarak dua ettim Allah’a yalvardım yine devam etti ama umudumu hiç kesmedim 15te bitti gibi ama hala prilam içiyorum korkudan 😢 17+2 doktor devam et ne olir olmaz dedi. Bazen arada oluyor işte o yuzden aç kalmamaya bak