EbruY44 Kızlar saat 16:00 da nişanım geldi sümüksü kahverengi bi akıntı oldu on dakikada bir aşağıya doğru sancı yapıyor 10 saniye sürüp geçiyor ve bebeğim çok hareketli normalmi ne zaman doğum olur
Tugceelanaz EbruY44 Düzenliyse sancıların doktora gitmelisin 🙂 kimisi aynı gün doğum yapıyor, veya 1 hafta sonra belli olmuyor sancılarını takip et
Annevecanliblog EbruY44 nişanın gelmiş ve sancıların düzenli sıklığı düşerse özellikle bence doktora görünmelisin canım 2 saatte de doğurabilirsin 10 saatte de hastaneye gitmeni öneririm
Suleermz EbruY44 benimde nişandan sonra 2 saate yakın düzensiz sancılarım oldu geçti ertesi akşam sancılarım vardı 5 dk bir di gittim 2cm açıklık vardı şuan evdeyim hazır kıta bekliyoruz şimdi