37+6 da sancı sebebiyle doktora gittim 2cm açıklık olduğu söylendi şuan 38 olduk kasılmalarim başladı ve kasılmalarla berber hıçkırık var şuan bebiste ve nefes aldıkça sol akciğer tarafinda sanki kapakçık varmış da açılıp kapanıyor gibi ses geliyor böyle midenizi usutunce ses gelir ya guruldar gibi o şekilde ses geliyor